Verenigingsavond 15 september gaat door!

In de Zegelaer van september vertelden wij u al dat de zaalindeling, die de Schalm ons vóór de vakantie had voorgelegd, helaas niet werkbaar was voor ons. Direct na de vakantieperiode hebben we de koppen weer bij elkaar gestoken en zijn we samen met de medewerkers van de Schalm gaan schuiven met tafels en schuifwanden om, met inachtneming van de 1,5 meter en andere coronamaatregelen, tot een werkbare oplossing te komen. En we denken dat het redelijk gelukt is.

Dus dinsdagavond 15 september gaan we het seizoen 2020/2021 aftrappen met een verenigingsavond. Wij bieden u een kopje koffie of thee aan en onder het genot daarvan kunt u zittend op veilige afstand bijkletsen, de stuiverboeken inzien, een rondzending inkijken en meedoen met de loterij met extra mooie prijzen. Ook uw catalogi kunt u ruilen/lenen bij de bibliotheek en Stampie zal op deze avond tot ongeveer 20.00 uur aanwezig zijn om u weer te kunnen voorzien van uw postzegelbenodigdheden en uw bestellingen op te nemen.

Helaas is de wereld nog lang niet normaal en dienen we ons aan diverse maatregelen te houden. We zetten ze hieronder even op een rijtje en we verwachten van u dat u zich op de avond houdt aan onze aanwijzingen en die van de medewerkers van de Schalm.

Waar dient u zich aan te houden:

  • Omdat het aantal plaatsen beperkt is (25 en vol=vol) dient u zich van te voren aan te melden. Dat kan per email: secretariaat.postfris68@gmail.com of janny@vierbergen.nl , telefonisch: 030-2881087 of  06-26062264 tevens Whatsapp.
  • Heeft uw klachten blijf dan thuis en meldt u even af.
  • Bij binnenkomst (aanbellen) de handen desinfecteren. De middelen staan op de balie.
  • Houdt bij alles wat u onderneemt 1,5 meter afstand tot anderen.
  • De garderobe is beschikbaar.
  • De zaal betreden via de zijingang bij het toneel en een zitplaats zoeken.
  • Er mag niet gelopen worden (tenzij toilet of barbezoek).
  • Toiletbezoek kan alleen op het invalidentoilet in de hal. De overige toiletten zijn afgesloten. Na gebruik van het toilet dient de gebruiker de contactoppervlakken te desinfecteren met de aanwezige reinigingsdoekjes.
  • Bij binnenkomst kunt u lootjes kopen voor de verloting
  • Reken de lootjes, de uitnamen uit de stuiverboeken en de uitnamen uit de rondzendboekjes gepast af.
  • Gebruik bij stuiverboeken en rondzendboekjes een (eigen)pincet.
  • Wij overhandigen u de stuiverboeken. De boeken NIET ondershands doorgeven. De boeken worden gedesinfecteerd voor de volgende gebruiker.
  • De bar is open. Afrekenen per pin of contant (bij voorkeur gepast).
  • En nogmaals: Houdt bij alles wat u onderneemt 1,5 meter afstand tot anderen. (Houden we ons daar niet aan kan de vereniging een boete van €4000,- krijgen)
Dit bericht is geplaatst in Laatste nieuws. Bookmark de permalink.